Customer Success (10 timer/ugen)

Har du lyst til at blive en del af Team Ginkassen og hjælpe med at give vores kunder den bedst mulige oplevelse? Har du en god fornemmelse, for den helt perfekte serviceoplevelse? Så er det dig vi leder efter.


Hvem er vi?

Ginkassen er Danmarks største abonnementsordning med Gin & Tonic. Vi plejer at sige, vi er ligesom andre måltidskasser – bare lidt sjovere. Udover det månedlige abonnement afholder vi online smagninger, og der er yderligere et par meget spændende projekter i støbeskeen.

Med et øget aktivitetsniveau er der også kommet et endnu større behov for support og proaktiv hjælp til vores abonnenter. Det er her vores nye Customer Success kommer ind i billedet. Jobbet består i sin enkelthed i at sørge for at brugere får den bedst mulige oplevelse, mens de er kunder hos Ginkassen.


Arbejdsopgaverne kommer til at inkludere:

  • Support ifm. udsendelse først på måneden
  • Support ifm. online smagninger
  • Opfølgning efter ordrer er afsendt
  • Assistere nye abonnementer med at komme godt igang
  • Assistere generelle spørgsmål om skift, pause og stop af abonnement
  • Sikre god datakvalitet i kildesystemer
  • Smage på fantastisk gin

Herudover er der en million andre opgaver, der kan kobles på efter tid, lyst og erfaring. 


Om dig

Du har allerede erfaring fra en kunderservice funktion – eksempelvis fra en avis eller et teleselskab – og føler dig hjemme i at yde support via chat, e-mail og telefon. Vi møder vores kunder i øjenhøjde i en uformel tone.

Vi lægger vægt på at du…

  • er god til at formidle dig på skrift
  • formår at holde hovedet koldt
  • kommunikerer med kunder i øjenhøjde
  • har en god sans for struktur

Arbejdssted og tid

Teamet bag Ginkassen er geografisk spredt, og Customer Success positionen er primært remote/hjemmefra. Der er behov for mandag til fredag at logge ind og løse support opgaver. Nogen gange tager det 10 minutter, og andre gange er der rigtig meget.

Når vi skriver primært, er det af to årsager. Er det en dag med opgaver til 10 minutter, så er der ingen grund til at bruge tid på transport. Den anden årsag er, at vi har et kontor i København, hvor du er velkommen til at komme forbi ved spidsbelastninger. Men det er ikke et krav.

Kommunikation internt foregår via Slack, Google Hangout og telefon.


Praktisk

Send dit CV og en kort motivation til thomas@ginkassen.dk. Stillingen er åben indtil vi finder den helt perfekte kandidat.

Løn: 130 kr i timen

Arbejdssted: Primært remote + kontoret i København

Arbejdstid: Dagligt og cirka 45 timer om måneden