Returpolitik

Vi sender den lækreste gin og tonic afsted, men det kan desværre ikke undgås at der af og til går noget i stykker, en pakke bliver væk eller noget helt tredje som gør leveringen ikke er sket til fulde.

Det skal du gøre ved reklamationer

Er en eller flere ting går i stykker, så tag et billede af det og send til os på kontakt@ginkassen.dk. Så returnerer vi straks med de manglende dele.

Er kassen aldrig nået frem, så start med at tage fat i Postnord (vi benytter Postnord til omdeling). De har nogen fremragende muligheder for at se, hvad der præcist er sket med pakken. Hvis den er forsvundet, så send os en mail på kontakt@ginkassen.dk, så sørger vi for der kommer en ny ginkasse afsted til dig.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en måned efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Det skal du gøre ved returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret (omend det kan være svært at have flaskerne stående så lang tid).